Επειδή με ρωτάτε αν θα είμαι ξανά υποψήφιος για δήμαρχος στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, σας δηλώνω ξεκάθαρα ότι δεν θα συμμετάσχω.
Η απόφασή μου αυτή δεν είναι προϊόν συμβιβασμού, κούρασης ή πολιτικής δειλίας. Είναι μια συνειδητή, απόλυτα ηθική επιλογή. Αρνούμαι να μπω σε ένα παιχνίδι όπου η πολιτική επιβίωση απαιτεί "δημόσιες σχέσεις" σκοπιμότητας, ψηφοθηρική εργαλειοποίηση της πίστης και ανούσιες εμφανίσεις σε εκδηλώσεις-βιτρίνα.
Αρνούμαι να γίνω μεσάζοντας σε ρουσφέτια και να αναλωθώ σε υπόγειες ισορροπίες με προσωπικές ατζέντες, την ίδια ώρα που το τέλμα της γραφειοκρατίας ακυρώνει κάθε έννοια αποτελεσματικότητας για την πόλη μας.
Προτιμώ να κοιτάζω τους συμπολίτες μου στα μάτια και να παραμείνω ένας ελεύθερος, ενεργός πολίτης με καθαρή συνείδηση, παρά ένας δέσμιος της καρέκλας σε μόνιμη ομηρεία συμφερόντων. Η αξιοπρέπεια δεν μπαίνει στην κάλπη.
Παρακάτω εξηγώ αναλυτικά τους λόγους και το "τίμημα των συμβιβασμών" που αρνήθηκα να πληρώσω:







