Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Κάποιες φορούν παντελόνια . . .

Σας παραθέτουμε την επιστολή που απέστειλε η κα Αναστασία Ασλανίδου στον επικεφαλής της παράταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ κο Παράσχου Νικόλαο


Περαία, 12 Νοεμβρίου 2010


Υπ’ όψιν : κ. Νικόλαου Παράσχου
Κοινοπ.: κ. Χρήστου Γιαννουλάκη

Ο λόγος της επικοινωνίας μαζί σας, έστω και με αυτό τον τυπικό τρόπο αυτής της επιστολής, είναι γιατί θα ήθελα να σας εκφράσω κάποιες προσωπικές μου θέσεις με ευθύτητα και ειλικρίνεια, εφόσον μέχρι τώρα δεν μου δόθηκε η ευκαιρία και ο λόγος από σας προσωπικά.
Αποφάσισα να συμμετέχω στο συνδυασμό της «Κοινωνίας των Πολιτών» αφού πρώτα είχα διαβάσει προσεκτικά την διακήρυξη των αρχών και των αξιών της και εφόσον, ανακάλυψα ότι με εκφράζουν, αντιπροσωπεύουν και ανταποκρίνονται στις προσδοκίες μου και τα πιστεύω μου.
Να σας θυμίσω ότι ένα από τα οράματα της «Κοινωνίας των Πολιτών» ήταν να δημιουργήσει ένα Δήμο δημοκρατικό όπου η γνώμη του πολίτη-δημότη θα λαμβάνεται υπόψη από τα όργανα διοίκησης. Όσο αφορά τις αξίες ανάμεσα τους ο σεβασμός, η ανιδιοτέλεια, η αποδοχή του διαφορετικού και η ένταξη του στην κοινωνία μας με την αξιοποίηση της δυναμικής του. Και σας ρωτώ; Που είναι ήταν η δημοκρατική λειτουργία του συνδυασμού; Λάβατε ποτέ υπόψη σας την δική μου γνώμη; Τη ζητήσατε; Θεωρείται ότι αξιοποιήσατε την δική μου δυναμική στο μέγιστο; Να σας απαντήσω: ΠΟΤΕ. Πως θα το καταφέρνατε αυτό λοιπόν με τον πολίτη- δημότη;
Αντιθέτως αυτό που διαπίστωσα εγώ μετά λύπης μου στο συνδυασμό της «Κοινωνίας των Πολιτών» ήταν η υστεροβουλία, η ιδιοτέλεια, η εσωστρέφεια, η μικροπρέπεια, η διαφωνία και η φιλοδοξία μερικών. Τίποτα δηλαδή από αυτά που ανέφερα παραπάνω. Και αυτό είναι προσωπική μου άποψη.
Πήρατε την ευθύνη για το οδυνηρό αποτέλεσμα των εκλογών και θεωρώ ότι πράξατε σωστά. Λανθασμένες προσωπικές στρατηγικές στοίχησαν  την πορεία μας. Θα ήθελα πολύ να σταθώ στο πλευρό σας αλλά δυστυχώς δεν αντέχω άλλες διαφωνίες, κόντρες και περιχαρακώσεις. Χρειαζόμασταν ομοψυχία και ενωτικές πρωτοβουλίες.
Η ευθύτητα και η ειλικρίνεια που επικαλούμαι στην αρχή της επιστολής μου, με οδηγεί στην απόφαση μου να αποχωρήσω από τον συνδυασμό της «Κοινωνίας των Πολιτών» όπου ανήκω. Η απόφαση αυτή είναι απόρροια ώριμης σκέψης, και όχι μετά από προτροπή κάποιων υποψηφίων που ίσως νομίζεται ή σας έχουν πει. Πιστεύω ότι αγωνίστηκα τίμια για την επίτευξη των στόχων του συνδυασμού.
Εύχομαι στην από δω και πέρα «Κοινωνία των Πολιτών» μια δημοκρατικότερη λειτουργία. Θα πρέπει να είναι αξιόπιστη και να εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμη και για τον πιο δύσπιστο. Ο συνδυασμός διαθέτει ικανά άτομα τα οποία αν αξιοποιήσει σωστά θα τον αναδείξουν και θα τον δικαιώσουν στις επόμενες εκλογές. Οι συνεργάτες που θα σας απαρτίζουν δεν θα πρέπει να είναι ελεεινοί, αξιοκαταφρόνητοι, σιχαμεροί και χυδαίοι. Αυτοί μόνο κακό προκαλούν στις προσδοκίες του συνδυασμού και κανένας αξιοπρεπής δεν μπορεί να σταθεί δίπλα σας.  
Τέλος πιστεύω ότι οι προσωπικές μου σκέψεις είναι και δικοί σας προβληματισμοί. Σας εύχομαι από καρδιάς να καταφέρεται να κάνετε την υπέρβαση και να διεκδικήσετε έναν ανθρώπινο Δήμο μακριά από φατρίες, άγραφα συμβόλαια και συνεργασίες.
            Σας ευχαριστώ, για το χρόνο που μου διαθέσατε διαβάζοντας την επιστολή μου.


Υ.Σ   1.. Δεν ανέχομαι από κανέναν να διασύρει το όνομα μου, χωρίς να του έχω δώσει το δικαίωμα. Εφόσον ξανασυμβεί θα κινηθώ νομικά.  
            2. Στη διάθεση σας εφόσον ζητηθούν, οι προσωπικές μου προτάσεις για το πρόγραμμα, οι οποίες ενώ καταγράφτηκαν από τις 02/09/10 δεν ζητήθηκαν ποτέ


Με τιμή,
Αναστασία Ασλανιδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου