Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Η ανεξαρτητοποίηση του κου Ζαβέρκου

Με επιστολή του προς το ΔΣ ο κος Ζαβέρκος ανεξαρτητοποιήθηκε από την παράταξη "Κοινωνία των Πολιτών" με βαριές εκφράσεις εναντίον του επικεφαλής της παράταξης. Ουσιαστικά ο κος Ζαβέρκος άφησε αιχμές εις βάρος του κου Παράσχου για προδοσία, ανεπάρκεια και ότι ποντάρει στο εφήμερο μικροπολιτικό κέρδος. Ο κος Παράσχου φανερά ενοχλημένος το μόνο που μπόρεσε να πει είναι ότι αυτός ήθελε να διώξει τον κο Ζαβέρκο από την παράταξή του, προκαλώντας ειρωνικά σχόλια και μειδιάματα στους υπόλοιπους δημοτικούς συμβούλους και στο κοινό που παρακολουθούσε την συνεδρίαση. Φυσικά δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει την αποχώρηση και άλλων 15 στελεχών από την παράταξή του.

Παρακάτω βρίσκεται ολόκληρη η επιστολή.

Κε πρόεδρε ΔΣ, κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι
Με την παρούσα επιστολή μου σας δηλώνω επισήμως, ότι δεν ανήκω πλέον στη δημοτική παράταξη της «Κοινωνίας των Πολιτών». Παραμένω ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι εδώ και πολύ καιρό η παράταξη είναι ανύπαρκτη. Δεν υφίσταται δυναμική παρουσία, ενώ η παρουσία του υποτιθέμενου αρχηγού της μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι κενή, χωρίς ουσιαστικές προτάσεις και θέσεις. Ο «αρχηγός» ποντάρει μόνο στο εφήμερο μικροπολιτικό του κέρδος.
Μέχρι σήμερα η οποιαδήποτε κριτική έκανα στην διοίκηση και οι παρεμβάσεις μου μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο ήταν πάντα προϊόν δικής μου πρωτοβουλίας, με γνώμονα το συμφέρον του Δήμου και των δημοτών, πάντα σε πολιτικό επίπεδο και όχι σε προσωπικό. 
Ο εκφυλισμός της παράταξης άρχισε αμέσως μετά τις εκλογές του 2010, με την απομάκρυνση της πλειοψηφίας των υποψηφίων της παράταξης και ιδιαίτερα των πρωτοκλασάτων στελεχών, αφήνοντας ουσιαστικά τον «αρχηγό» της παράταξης, μόνο του με την ταμπέλα και τα κλειστά γραφεία.
Στην ζωή μου έμαθα να τιμώ τα παντελόνια που φοράω, να απεχθάνομαι την εξάρτησή μου από φούστες και ποδόγυρους, κάτι που το κάνουν οι πολιτικάντηδες, οι οποίοι είναι εγκλωβισμένοι στην απραξία και στον μοναχισμό τους. 
Ποτέ δεν έμαθα να γλείφω και να παζαρεύω την ιδεολογία μου, με σκοπό το προσωπικό μου και επαγγελματικό μου συμφέρον, προδίδοντας βασικούς μου συνεργάτες. 
Στη 25ετή πολιτική μου πορεία έχω καταξιωθεί στους φίλους μου και στην κοινωνία, όχι από τον φόβο που προκαλώ λόγω των θέσεων, που κατείχα ή κατέχω, αλλά από την αγάπη μου για προσφορά. 
Έχω μάθει να στηρίζομαι στον εαυτό μου, να αναλαμβάνω το πολιτικό κόστος, όταν χρειαστεί και να μην κρύβομαι πίσω από άλλους, όπως συνηθίζουν οι πολιτικοί τυχοδιώκτες.
Θέλω να ευχαριστήσω την συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της παράταξης «Κοινωνίας των Πολιτών» από την Επανομή και το Μεσημέρι καθώς και πολλούς ακόμα από την Μηχανιώνα και τον παλιό Δήμο Θερμαϊκού, οι οποίοι με ανακοίνωσή τους αποστασιοποιούνται μαζί μου από την παράταξη.


Με εκτίμηση

Ζαβέρκος Αντώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου