Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Τενεκές Ξεγάνωτος

Αγαπητοί μου ψηφοφόροι
Ήρθαν πάλι οι δημοτικές εκλογές και τσουπ είμαι και πάλι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Θα φορέσω τα κουστούμια μου, θα διανέμω τα πλούσια βιογραφικά μου και θα λέω πάλι τις ίδιες μ@λ@κίες για να με ψηφίσετε. Δεν με πειράζει που αλλάζω στέκια κι αφεντικά, αν και υποπτεύομαι ότι μπορεί να με χαρακτηρίσετε τυχοδιώκτη ή γραφικό.

Αυτό που με εξιτάρει περισσότερο είναι η διαπραγμάτευση με τον κάθε υποψήφιο δήμαρχο. Μου αρέσει να πέφτει στα πόδια μου και να μου ζητά να πάω μαζί του. Αγωνιώ να δω τι θα μου υποσχεθεί και μετά του πετάω την ατάκα: «άσε με να το σκεφτώ, αλλά να ξέρεις έχω και άλλες προτάσεις». Φυσικά φροντίζω να μάθω τι μου δίνουν οι άλλοι υποψήφιοι δήμαρχοι, αλλά και τις προοπτικές - την δυναμική που έχουν για να εκλεγούν - τι σόι πολιτικός είμαι; Μοιάζω με ερασιτέχνη; Αφήνω τις μέρες να κυλούν χωρίς να καλέσω τον υποψήφιο δήμαρχο - τον ψήνω το ψάρι στα χείλη μέχρι να πω το ναι, αλλά πρέπει να διασφαλίσω ότι θα πάρω αυτό που μου υποσχέθηκε. Ανησυχώ αν δεν μου τηλεφωνήσει τις επόμενες 4 - 5 μέρες, αλλά πάντα έχω εναλλακτική επιλογή. Βάζω κάποιον να του σφυρίξει ότι με περιτριγυρίζουν οι αντίπαλοί του - τι άτιμος που είμαι! Όμως πάντα τα καταφέρνω. Σύντομα με παίρνει τηλέφωνο. Αρχικά κάνω τον σκληρό, αλλά στο τέλος υποτίθεται λυγίζω. Του λέω θα του απαντήσω την επομένη μέρα αφού ρωτήσω και την οικογένεια μου. Που διάολο πάω χωρίς την γυναίκα μου, την πεθερά μου την μάνα μου. Αυτές άλλο που δεν θέλουν. Η μάνα μου κοκορεύεται ότι ο κανακάρης της είναι περιζήτητος και θα γίνει δημοτικός σύμβουλος, η σύζυγος και η πεθερά χαίρονται για το νταβαντούρι, τους καφέδες και τα κουτσουμπολιά. Ξέρουν ότι αν βγω θα πάρω την θεσούλα μου και η ίδια θα γίνει κα αντιδημάρχου ή κα προέδρου. Σίγουρα θα υπάρξει και καμιά μιζούλα από κάποια απ’ ευθείας ανάθεση. Την άλλη μέρα του τηλεφωνώ και του λέω ότι «κάτω από το βάρος και την κρισιμότητα των περιστάσεων, αλλά και των ισχυρών επιχειρημάτων και επειδή σε συμπαθώ υποκύπτω, αλλά . . . ».
Αρχίζω να ψάχνω για νέα οράματα, να ξεσκονίζω τα παλιά συνθήματα και να σκαλίζω τις ατζέντες μου για ονόματα συγγενών και φίλων. Φτιάχνω σελίδα στο facebook και στο tweeter και στο πι και φι παρουσιάζω τον υποψήφιο δήμαρχο ως την καλύτερη επιλογή για τον τόπο, αφού ελάχιστοι είναι αυτοί που ασχολούνται και γνωρίζουν την αλήθεια. Το χολιγουντιανό ταλέντο μου να παρουσιάζω την προσπάθεια μου ως ανιδιοτελή, σε συνδυασμό με λίγο παρακαλητό  και φυσικά με το υπονοούμενο, που πάντα αφήνω έντεχνα, ότι δεν θα είμαι αχάριστος - όλοι το αντιλαμβάνονται όπως το θέλουν - φέρνει τα πολυπόθητα ψηφουλάκια.
Δώστε και σώστε. Για μια ιδέα. Για ένα όραμα. Όλοι μαζί για τον Δήμο μας. 
Εμπρός λοιπόν ντουρντουβάκια ψηφοφόροι μου

Με ειλικρίνεια
Πάντα δικός σας
Τενεκές Ξεγάνωτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου